ETKİNLİKLER/Olimpiyat/İlk madalya judodan geldi
İlk madalya judodan geldi
Bu etkinlik tamamlandı.

İlk madalya judodan geldi

Paylaş:

Etkinlik Hakkında

23. Yaz İşitme Engelliler Olimpiyat Oyunlarında Türkiye’ye ilk madalya judodan geldi
Kata takım mücadelesinde, Erkan Esenboğa – Abdullah Sevinç ikilisi Koreli Myeongjin Han – Sun Hee Choi ve Ukraynalı Kateryna Shepeliuk Vladislav Mozyrev ikililerinin önünde altın madalyaya uzandı. Bu madalya, Deaflympics Samsun 2017’de Türkiye’nin kazandığı ilk madalya oldu.

Paylaş

Yorum yapmak için giriş yapın.

Ücretsiz
Bilet bilgisi güncelleniyor
🎪
Bu etkinliğin organizatörü sen misin?
Etkinliği sahiplenerek bilgilerini güncelleyebilir, bilet linklerini yönetebilirsin.
Etkinliği Sahiplen →

Yakın Etkinlikler